onsdag den 8. august 2007

Afslutning

Jeg er godt nok på ferie, men jeg bliver altså lige nødt til at afslutte det her.

Da jeg tilmeldte mig "23ting", var det ikke uden en vis bekymring. Kunne jeg nu finde tid til alt dette? De første par uger gik det meget godt, men så kom jeg altså håbløst bagud og jeg var overbevist om at jeg aldrig ville blive færdig. Heldigvis var der stille i Juli og jeg nåede at indhente en masse. Da jeg gik på ferie 2. august manglede jeg faktisk kun afslutningen.

Jeg synes især Blogmusik, billedgeneratorer, YouTube, personlig forside og til dels Google Doc... er noget jeg har haft stor glæde af og helt sikkert vil benytte mig af i fremtiden. Jeg vil ikke sige at noget af det har været spild af tid, men der er flere ting som jeg ved jeg aldrig vil bruge f.eks. Technorati og Wikis.

Alt i alt har det været sjovt at deltage, selvom tingene ikke altid har fungeret som de burde. Selvom der har været for lidt tid, arbejdet skulle jo også passes. Det har været rart at kunne deltage i samtaler om 23ting i udlånet, på kontoret, ved kaffen. Godt at "lege", at opdage nye muligheder og gå tilbage til forrige opgaver, tilføje nye ting til bloggen.

Ville jeg deltage i en ny omgang? Helt sikkert.

4 kommentarer:

Bente Jensen sagde ...

Til lykke, du er igennem. Det er dejligt at du har fået netop det ud af forløbet, som var meningen med det hele. Nemlig at lege, opdage noget som man kan bruge og noget som man helt sikkert ikke vil bruge.
Tak fordi du har gidet lege med os

Gitte Raaschou sagde ...

Godt gået, Chrisse j...!

Annett23ting sagde ...

Jeg prøver lige igen

Annett23ting sagde ...

Jeg prøver lige igen - igen